onsdag 17. oktober 2012

Hva gjør en med en uventet fri-formiddag?

Ja, hva bruker man en uventet fri-formiddag til? Jeg blingset på turnusen min i dag og troppet opp på jobb 7,5 timer før jeg skulle. Vel hjemme igjen var jeg såpass våken at det ikke var snakk om å legge seg igjen, så hva skulle jeg finne på??
Jeg hadde ikke før kommet inn døra før Felix tok initiativet til litt apport og holdetrening. Han tror seriøst at hans store oppgave her i livet er å springe rundt med skoene mine i munnen, og jeg hadde bare såvidt fått av meg skoene når han tar en av de i munnen og stikker inn i stua. Jeg tenker OK, da trener vi! For å utfordre han litt på dette med å holde så vil jeg forsøka å få han til å holde skoen samtidig som han har en godbit liggende på snuten. Og det er VANSKELIG synes Felix, det er så vanskelig å sitte i ro!! Men vi lykkes til slutt selv om jeg må legge godbiten høyt oppe på neseroten hans for å få det til. Det ene bildet er uklart og dårlig, blitsen var av, men dere kan se en halv svensk kjøttbolle ligge nesten mellom øynene hans :-)


Når jeg skryter av dette på FB får vi invitasjon om å bli med Martha og Ask på tur. Vi kaster oss rundt for å møte de. Det er kjempelenge siden sist! Og vi gleder oss :-)

Som vanlig er gjensynsgleden stor:-) OG det er herlig å se at de fortsatt er så gode venner. De er jo 22 mnd, og nesten for voksne hannhunder å regne.

SÅÅÅ morro å møtes!



...der du snuser , må jeg snuse

..og omvendt...

...kommer du eller...

....hehe..ta meg om du kan!!

...hva er det du finner??




Vi avslutter med en fellesdekk, en ikke helt vellykket en. :-) Det ble for vanskelig å ligge så lenge. Vi justerte på kravene og det klarte de fint. Men, her er potensiale på å gjøre det bedre, mye bedre, så her er det bare å øve.

Tusen takk for en fin tur Martha og Ask:-) <3 <3

4 kommentarer:

  1. Ser ut for at dere fikk en fin tur ...... deilig og få mårran med seg :-) , Ha fortsatt en fin dag . Klem fra mamma .

    SvarSlett
  2. Takk mamma :-) Ha en fin dag du også. Klem <3

    SvarSlett
  3. Du får bare fortsette å se feil på turnusen din, så skal du se at Flixern er topptrent på null tid! He he he.. Hilsen fra Halvar i Luxembourg.

    SvarSlett
  4. Vad skicklig han är även här och vilken rolig övning! Fanny skulle ALDRIG klara av att ha en köttbulle på nosen. Fast vi ska nog prova, en riktig utmaning... ;-)

    SvarSlett