onsdag 21. september 2011

Litt av hvert

I dag har vi hatt en rolig dag, vi var slitne både Felix og jeg etter fjellturen i går så det ble ikke lydighetstrening på hundeklubben om kvelden. Vi sloknet begge to i 20 tiden :-/
På formiddagen i dag har vi gått en ca 2 timers tur på øya. Og nå i kveld har vi vært på agility kurs. Vi gikk glipp av forrige kurskveld siden jeg var syk, men det gjorde ikke så mye for prestasjonene våre i dag. Felix er veldig lite redd av seg, han tar tunellen og "pølsa" som bare det, og om tunellen er rett eller med sving det betyr ingenting :-) I dag har vi satt sammen noen hinder og det gikk veldig bra :-) Gjennom tunellen som var lagt i en sving, og over to hopphinder. Knallmorro:-) Vi får se om vi får tid til å drive på med litt agility innimellom spor, rundering og lydighet...Vi synes iallefall at det er kjempemorro både Felix og jeg :-)

Vi har fått resultatet av blodprøven som ble tatt 1.september. Og Felix har dannet nok antistoffer mot Rabies. Han er dermed beskyttet mot sykdommen i ett år.

Til helgen skjer noe morro for oss, vi skal kanskje treffe på en Beaucerontispe som er på besøk i byen. DET tror jeg blir en opplevelse og jeg kan nesten ikke vente :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar