onsdag 7. mars 2012

En liten oppdatering.

Helgen 25-27 februar var Felix og jeg på helgetur til mine foreldre. En venninne av meg som er bosatt sørpå var også hjemme så det ble en riktig trivelig og sosial helg.

Ute på tur :-) det er mamma som har tatt disse første bildene.  Bortsett fra noen viltre krumspring  og litt "bajaseri" i starten på turen så gikk Felix så pent som dette i over en time.

denne brua syntes han ikke var så veldig kul. Den beveger seg og underlaget er i strekkmetall...

vel hjemme igjen, og tid for litt lek.

..alle fire labber oppe fra bakken i jakten på bitepølsa..



..jeg inviterer til mer lek og da kommer han som et skudd :-)


..leke mer???

please??

noe som skjer der borte eller??

:-) det ble tydeligvis litt mer lek før vi gikk inn :-)

Vi fikk også tid til litt trening. Jeg kontaktet ei jeg kjenner som trener med NRH i dette området, og vi møttes så hundene både fikk leke og trene. Her er Felix i søk..

..FUNN!!!"

Etterpå fikk hundene leke. De sprang, og de sprang,

og de sprang :-)

..man blir sliten av å jobbe og leke  :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar