onsdag 18. april 2012

Stille i bilen...

Kanskje det er tilfeldig og det har bare skjedd en gang så jeg bør være forsiktig med å juble alt for høyt. Men, Felix har vært stille i bilen i dag!  I en periode nå så har han ikke skilt på om vi var på vei til trening eller hjem igjen, bråk i bilen skulle det være. Dagens søkstrening skulle være ikke så langt fra der vi bor, så jeg kjørte bilen bort til treningsområdet på forhånd og gikk deretter hjem og hentet Felix. Jeg forsøkte å ta han med meg da jeg skulle kjøre bilen bort men han startet "kjeftingen" sin allerede da vi tok løs fra garasjen. Da han startet bråket sitt så ga jeg verbalt klar beskjed om hva jeg syntes, stoppet bilen, tok hunden ut av bilen og inn i huset. Og dro uten han(igjen, det er vel 3.gangen denne uka at han opplever at han ikke får være med.)
Det gikk ca 30 minutter før jeg var hjemme igjen og deretter gikk vi avgårde til treningen. Og da treningen var ferdig kjørte vi hjem...Og det var da stille i bilen!!! Ikke til å tro! Og jeg tørr nesten ikke si det høyt! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar