mandag 9. april 2012

2.påskedag

Hadde planer om å stå tidlig opp i dag, eg visste at det skulle bli bra vær og eg hadde store planer om å komme meg ut på tur.... Men, planer er planer og hva som blir gjennomført er en annen sak. Det endte opp at eg sov lenge, fryktelig lenge. :-) hehe det er sikkert godt for noe det å sove lenge... Iallefall, da eg endelig kom meg opp av senga, spist "frokost" og kommet i klærne så var halve dagen allerede gått. Det ble derfor bare en kort tur på oss. En trugetur opp til Varden.






Verdens fineste <3

4 kommentarer:

  1. Ibland ska man tillåta sig att "inte vara uppe med tuppen" utan unna sig att sova och softa så man verkligen är utvilad:) Lite nyfiken (du kanske har skrivit det tidigare) vad är det Felix drar på när ni är ute? Vi kan bara instämma, han är jättefin. härlig blick in i kameran!!

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) Felix er koblet til meg med en 3 metersline. Jeg har hoftebelte på meg så linen sitter fast i denne. Vi bruker den når vi er ute på ski og truger,eller bare går en tur i terrenget, og han merker fort om matmor glir lett eller er tung som et anker og avpasser farten selv etter hvor fort det går med meg.

      Slett
  2. Å, det ser alldeles underbart ut! Vilken vit snö och blå himmel. Helt otroligt vackert jämfört med vårt gråa regn, regn, regn. Gillar särskilt bild 4 med all snö och det vackra isblå vattnet nedanför.
    Det var väl bra att du sov ut! Kroppen säger nog ifrån för att du har sovit för lite den senaste tiden.

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) vi har vært heldige med påskeværet,og jeg tipper det er vakkert hos dere også når det er kommet nysnø og solen skinner. For, det er ganske stusselig her også når det regner og alt er grått og skittent :-/

      Slett