lørdag 21. april 2012

For godt til å være sant...

Det var nok det. Den stillheta i bilen varte ikke lenge. MEN han er roligere, og han pistrer litt akkurat når vi starter og er stille i ca 15 km. I de 15 kilometrene tåler han lav fart, nedbremsning og blinklys... MEN så begynner han med litt pistring :-/ Vel vel, Rom ble ikke bygget på en dag så eg får jobbe litt mer med dette.

Målet mitt for dette NRH året er at vi skal klare appellen. Og jeg sliter med å få han til å ligge. Da han var 5-6 mnd lå han som en konge i 45 sek. jeg kunne gå fra han , rundt han og over han...men etter det har det bare gått nedover med oss. Og i en veldig lang periode nå så har han ikke villet ligge i dekk :-/
Nå bruker jeg alle skitne knep for å få han til å ligge, og det siste er grisehale. Og med en grisehale liggende forran han så ligger han nå i 1 min. Jeg skal forsøke depoter av andre godbiter som han liker veldig godt også. For vi har litt å jobbe med her. Kravet i NRH er dekk i 5 minutter. Noen av de minuttene er med skjult fører og forstyrrelser av annen hund...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar