fredag 22. april 2011

Å tro at en kan gå på vannet ;-)

hehe... det trodde nok Felix at han kunne, og han fikk seg en liten overraskelse da det viste seg at det ikke akkurat stemte.
Vi har gått tur i fjæra i dag og han har aldri forsøkt å gå så veldig langt ut tidligere. I dag fant han ut at han skulle forsøke å ta igjen en måse,... en flyvende måse. Mulig han tror han kan fly også.
Iallefall, han jumpet ut i vannet og plutselig står han der med vann til ørene :-) Da var jeg nesten på tur til å hive meg etter. Jeg var redd han bare skulle fortsette utover, men plutselig oppdager nok han også at han ikke er i sitt vanlige element, så han snur.. heldigvis.
Og fjeset hans da han oppdager at han ikke helt har kontroll med hvor bakken er, den er ubetalelig ;-)
På dette stadiet slapper jeg også av og jeg knekker sammen i latter over uttrykket hans da han snudde og hvordan han oppfører seg etterpå. Han blir helt vill, springer som en gal og rister seg. Og som vanlig så har jeg ikke fotoapparatet klart når han hiver seg på vannet.
Her er han i en ellevill "dans" i forsøk på å bli tørr igjen ;-)


Og fordi han har badet i saltvann så får han sin første dusj seinere på kvelden, her er en klissvåt Felix :-)

Fjæraturen startet sånn:-) Foran en jordhaug full av ....

hestehov ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar