torsdag 15. desember 2011

Felix 1 år

I dag er Felix og de andre guttene og jentene i F-kullet 1år!
Gratulerer så mye til alle sammen!
Oij hvor tiden går! Første gang jeg hilste på Felix så var han 3 uker gammel. Og da visste jeg ikke at denne lille valpen en dag skulle bli med meg hjem <3



10 mnd har vi foreløbig hatt sammen, jeg håper på mange mange flere, både måneder og år :-) Jeg tenker på alt vi har opplevd og alt vi har gjort! wow så mye morro og endel arbeid:-) Men det aller viktigste er at vi trives sammen <3
Felix og jeg startet dagen i dag med tur og et lite besøk hos veterinæren for veiing. Felix slet litt med matlysten for en tid tilbake så da mistet han nok litt vekt, jeg endret litt på matrutinene og nå er matlysten som tidligere :-) Og i dag veier han 33.7 kg.
Etter veterinærbesøket var jeg å hentet bursdagsgave til gromgutten min :-) og deretter dro vi hjem igjen hvor Felix fikk på sitt nye halsbånd og bursdagskake.
Bursdagsgutten har fått bling halsbånd. Litt inspirert av de andre søsknene(småsøsken blir gjerne det:-)) Men matmor liker selv litt bling når hun skal pynte seg sååå ...

Bursdagskaken.


Stearinlyset slukkes og fjernes og da ser kaken slik ut.

Til meg? spør Felix..

..oki, eg må sitte pent..rett i ryggen..sånn??

..værsågod...

Kaken forsvinner ned i en viss fart, tørrfiskpynten og eplebitene brukes det litt tid på, de kan en ikke bare sluke...



..pynter fatet :-)

Nå er det tid for en ny liten tur og deretter blir det lydighetstrening med NRH.

5 kommentarer:

  1. Åh så fint halsband han fick!!! och vilken fin tårta!! Hmm Figo fick inget av det...men han har fått grisöra och lite annat gott!
    Ha nu en riktigt bra kväll Felix och Heidi!
    Glöm inte att mäta höjden och skicka det till mig!!!

    SvarSlett
  2. Ett stort grattis brorsan på födelsedagen! Hoppas verkligen att vi kan ses i sommar.

    SvarSlett
  3. :) Gratulerer her også....litt på etterskudd!!
    Så heldig han er som fikk nytt flott halsbånd og kake :D Heldiggris!! Fine bilder av en fin Felix :)
    "tanteklemmer"

    SvarSlett
  4. Vad söt han är i sitt nya halsband - det ser ut som om han ler :-) Tänk vad fort det här året gick...

    SvarSlett
  5. Litt forsinket.... men gratulerer så masse med dagen! Han er en flott gutt!!

    SvarSlett