søndag 5. februar 2012

Treningskompis og herjevennen Diego

I går var vi en liten tur i Ramfjorden og trente sammen med Stine og Diego. Diego fikk felttrening og Felix fikk ett spor. Mens vi ventet på at ferten skulle legge seg litt i sporet så fikk guttene leke litt. Og de er så fine når de leker <3 <3 De springer side om side, eller etter hverandre, men de henger ikke i skinnet på hverandre, ingen biting etter føttene. De bryter litt på hverandre, men stort sett så er det bare springing og at de dytter hverandre bort med bakenden. Felix klarer ikke å matche Diegos fart men det er ikke langt unna. Litt mer trening så tenker eg de er jevnbyrdige :-)




Diego!!! Vent på meg!!

Etter at feltet til Diego var tråkket så var det tid for litt kaffe og kaker på oss jentene :-) Det er Stine som har sørget for kaffematen:-) Deilige muffins :-)


Etter kaffen så gikk vi sporet til Felix. Det er lenge siden sist vi gikk spor så jeg var spent på hvordan dette ville gå. Området sporet var lagt i var overtråkket av reinsdyr og det viste seg å være riktig utfordrende for både meg og Felix. ...Dvs enda en ting vi må jobbe med :-)
Jeg var ikke så veldig fornøyd med sporgåingen da vi var ferdig og jeg blir frustrert over at jeg ikke klarer å lese Felix sånn at jeg ser når han er "av" sporet. Hadde vi ikke hatt Stine med oss så hadde vi havnet på "bærtur" allerede tidlig i sporet.... SUKK... Jaja, Stine sier at jeg ikke skal være misfornøyd for Felix jobbet etter hennes syn som en helt...D må d jo sies da at Stine ho e snill :-)..
Som alltid finner Felix gjenstandene som ligger i sporet,  flinkingen <3.
Etterpå var det Diegos tur til å plukke gjenstander i et felt. Sist vi gjorde dette så gikk det ikke så veldig bra, men denne gangen viste unge Diego at han kan. Han jobbet ganske systematisk og plukket alle 6 gjenstandene. Jeg ble helt imponert over hvor flink han var i forhold til forrige gang jeg så han gjøre dette. Dyktige Diego og Stine :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar