onsdag 23. mars 2011

Dag 2 :-)

2. dag alene for Felix og den har han klart like bra som han gjorde i går ;-) Han gjør meg glad og stolt.
I morges da jeg gikk bjeffet han to ganger og deretter var det stille. Han hadde ikke drukket opp vannet sitt da jeg kom hjem så da har han ikke stresset alt for mye heller :-)
Vi har hatt ordentlig uvær i dag så ettermiddagen har vært litt anderledes enn vanlig.
Det har blitt mer innetid på oss og det er utfordrende for oss begge i og med at Felix er en "turboprins" :-) Men vi har klart det og ganske bra :-) Vi har gjort "hjemmelekser" og han klarer å sitte i ro selv om jeg går noen meter unna og han sitter også i ro når jeg går rundt han. Vi får øve litt mer så det blir enda bedre :-)
Vi gikk kveldsturen vår i en av stormens pauser og dere skulle ha sett hvordan lysløypa ser ut!! Vinden og snøen som har kommet gjør at det ligger store skavler i løypa , det er nesten umulig å komme frem og helt ugjenkjennelig.

Her var det for 2 dager siden flotte skispor...

3 kommentarer:

  1. Endelig.... har vert inne titt og ofte er jo så spent på hvordan det skulle bli når du begynte og jobbe ,fint at det går så bra . Kan tenke meg at vinden har forandra terenget der , men godt at han trekke pusten så Felix fikk lufteturen sin . Lykke til med hjemmelekse , håper at jobbdagene fortsetter like bra . Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Vad duktig han är!! Och HJÄLP vad snö ni har fått!!! Här har vi ÄNTLIGEN fått vår ( hoppas på det iallafall!!) idag är det +9 grader:)
    Underbart att läsa hur duktiga ni är på att träna!! Här måste det bli uppryckning:) Vilken bra valpkurs ni går Heidi!

    SvarSlett
  3. hehe Eva vi trener men det er ikke alltid jeg er like flink... det er ikke alt jeg har tenkt på, og som jeg må "rette" opp når jeg har vært på kurs eller snakket med andre som driver mye med hund. Så jeg går noen strafferunder kan du si:-)Og stakkars Felix må gå de sammen med meg..
    Ja vi har fått endel snø men det ser mye værre ut enn det er fordi vinden har blåst den opp i store hauger. Vi har hatt sterk vind opp mot storm i ett par dager nå. Jeg håper vinden roer seg, har nemlig fri i morgen og i helgen og da hadde det vært fint med bra vær så vi kunne vært myye ute :-)

    SvarSlett